HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

May 2, 2011

TaBaH NyA Dia....

aku singgah kat blog kawan aku sejak aku zaman sek rendah g....efa nama dia.....aku terbaca entry lam blog dia...ni kat bwah nie...

''cuti sem ni mcm sem lpas la.. bercuti di hospital tercinta.. kt hospital tu ada seorang puteri cantik yg perlu cheq jaga :).. kna jga elok2...
xbole tgai dia... :)

xsabaq rsa nk kutip video movie2 yg trbaru dri kawan2 lpas exam ni..bkn apa..bkn utk cheq..tpi utk puteri kesygan cheq
2... :)

dulu cheq suka gado dgn puteri 2...tpi skrg cheq syg dia sgt2... cheq kalau bole nk dia sentiasa hapy.. xmau dia sedih2... xbaik utk kesihatan dia, puteri cheq tu sakit... dia sakit leukimia.. mmm.. xdpt bygkan mcm mana sakit yg puteri 2 rsakan.... akak harap sgt..kak una cepat sembuh.. :) nanti kalau da sembuh bole kite pegi jalan2... xpyh ddk hospital lagi...

kalau kak una nk tau... AKAK SAYANG SANGAT2 dkt KAK UNA.. kalau boleh pnyakit tu pindah dkt akak... akak sangup terima... akak xtahan dah tgk kak una sakit mcm 2.. kalau xda jalan lain... n jalan terakhir kena bt pmbedahan tulang sum2,walaupun risiko tinggi.. kalau mak benarkan akak bagi... akak akan bagi dkt kak una..

Harap... cuti semester ni semoga cheq dpt hapykan dia.. dpt layan dia mcm puteri.. insyaAllah.. :)''
 
to efa...sabar byak2 k...ak tahu..aku lihat sndiri apa jd kat family hg n kakak hg....tersangt la berat dugaan yg hg n family hg tanggung...aku kagum dgn ketabahn hg....aku rndu hg wehh..da lama x jmpa hg...xpa..ak pham..bila cuti sem hg kena dok hsptl jga kakak hg...wlau ap pon..ak doakn kakak hg sembuh..insyaAllah....nt smua da ok..kita togather2 lg ok..mis u so much!!!

No comments: