HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

May 10, 2011

Yg pErGi x KeMBaLi…..

Pkul 3.30 pagi td aku di kejutkan dngn  berita pemergian kakak kpd kwn aku..efa…before ni pon ak ad citer lam blog aku sal pgorbanan sorg adik terhadap kakak dia yg mghidapi leukimia……tp hari ni semuanya telah berakhir…
Aku sedih sgat2…..:’(
Kpd efa…..
aku xtau cmna hg dpt hadapi semua ni….hg tersngat la tabah dan kuat…3tahun dulu hg kehilgn ayahanda hg,hr ni org yg hg syg lg pergi menyahut seruan Ilahi…aku xtau cmna perasaan hg sbb ak x di tmpt hg..aku sbg kwn hg just boleh ckp bersbar je kan,ak x mampu wat pape..just aku jnji dgn hg wlau ap pon jd ak akn sntiasa bdiri di blkang hg..ak syg hg weh…aku mcm x pcaya weh…ak rasa mcm baru smlm aku jmpa arwah dlm keadaan yg shat walafiat..tp hari ni…dan  lpas ni ak xdpat jmpa arwah lg…aku harap hg n family hg tabah and life must go on…..yg pergi  ttap  pergi…ajal maut x knal usia kan…hari kita xtau cmna nt kan….

Smoga roh nya di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan org2 yg solehah…Al-Fatihah……

rindu nk togather2 dgn hg cam dulu..huhuh...:(

No comments: