HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Feb 1, 2011

awak??????

tak smstinye bla kita syg ssorg kita akn memilikinya....apabila berjanji ssuatu,tunaikanlah janji itu spya org len x terluka...mgkin skrg kamu bhgia,tp ingat ap yg kamu pnah bt bruk pd org len,pasti suatu hr akn mnimpa kamu balik..mgkin kejap lg,esok,lusa,sthun,2 tahun atau bla2.......aku percaya dgn kata2 nie…entah kat mana aku baca,tp aku suka dgn kata2 ni…mmg ada kebenaran nya..sbb ianya dah jd pon dalam hidup aku….dulu aku penah tggal kan sseorg hnya sbb menemui cinta yg baru..kejam kan aku???...........
tp knp dia senang ja memaafkan aku…walau seteruk mana sklipon aku buat,tp dia tetap trima aku dalam hdup dia..dia kata kasih syg dia pada aku xpenah hilang..sntiasa ad pada aku..wlaupun suatu masa dulu aku pergi tgglkan dia dan mbuat hdup dia merana dan mnderita kseorgn..sedngkn aku gmbira dn bhgia dgn cinta baru…tp x semuanya indah…apa yg telah aku buat pd dia,kini aku sndiri trima balasannya…….mmg padan muka aku kan..
awak, sy minta maaf pada awk…dulu sy penah melukai awk..bukan skali,dua kali atau pun 3 kali..tp berkali2 awk…tp knp awk x pnah mmbenci sy???..sy malu dgn diri sy..sy xpenah mghargai org yg btul2 mghargai sy…knp syg sy pada awk mudah pudar dan hilang tp knp awk boleh syg sy dari dulu hgga sekarang ..dan kata awk,awk akn syg sy selamanya…..terima kasih awk……

No comments: