HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Feb 27, 2011

SURPRISES!!!!!


27.2.2011….today is my birthday!!!!...oh no! aku da join da club 20 an…hhahahaha…x sgka btul kan…cepat benor masa berlalu….pejam celik pejam celik…see aku dah hidup 20 tahun..bukan belasan lgi!!!.....so nana..be matured ok!! Ahakzz…..

Meh nk citer skit……tahun ni aku tersangat la hepi coz dpt hadiah dr sahabat2 aku….actually,ak xharap pape pon…klu ampa wish bsday n ckap syg kat aku pon da ckup bg aku…hihiihihih….pape pon aku sgat terharu weii….

First to my room8..sabariah……thank you wei sbb bg jam loceng yg berbentuk love..and love tu ada dua..aku akn aggap itu adalah hati hg dan jgak hati aku…aku hepi wei…bla aku buka lampu tu la hadiah pertama yg aku nmpak pada jam 12 mlm,27.2.2011…thank weh..syg sgat kat hg….!!
Second to nisya….seorg teman yg sgat lucu..hahahahaha…..nisya kasi something yg aku xtau nk gambarkan mcm mna..nk habaq nma pon xtau…tp nice la benda tue..bleh letak pen kat situu…dlm dia ada bunga kale merah dgn 5 kelopak…setiap kelopak tu aku bg mkna iaitu 5 perkara yg bez tntg diri nisya!!! Taraaaaaaaa…………..
1-baik..
2-lucu
3-sora sedap bla nyanyi..
4-caring..
5-sporting..



Next,to mizah…….dia bg huruf yg menggabungkan nama aku..wah2…suka2….terharu sgat,,,,…benda tu aku gntung kat beg aku..so,aku akn bwa ke mana2 ajer….thats means..mizah I will remember u walau kt mana pon aku pergi and andai satu hari nt kita terpisah,,percayalah….tali persahabatan kita xkan terpisah smpi bila2 pon…aku syg hg mizah!!!hahhaha….

Then ,…to umie…..kwn aku yg agak segak dn mmg segak pon…………hahhahaha….umie bg hadiah bufday kat aku smthing yg ada bunyi…nk habaq pon xtau..tp kmi suka sgat…nt time stress kmi pasti dgr bunyi tue…dan automatic terus ingat kat umie..thank u umie!!!!

Next …….to azie……kwn yg tersangat la kelakar dn sometimes mood xdapat di kenal pasti..hahahah…kami suka la kwn ddgn azie nie..sempoi jer…baik….suka tolong….azie bg bantal yg comel bntuk bintang..azie ckap bintang tu akn menerangi setiap pagi aku..pagi??????...comey sgt ….thnk u azie!!! I love u..muah2..

Last but not least……to my cute friend nadia………………………comey la nadia mcm bantal yg bentuk 4 jari yg dia kasi kat aku…..suke..lembut sgat3….hahahha….time tido bantal 4 jari tu  dok dekat ja sblah pipi aku..nadia ckap klu aku kutuk dia nt 4 jari tu lekat kat pipi aku dgn sndiri nyer…..hahahahha..trima kasih nadia….syg sgat kt hg…

Erm…..then....to someone…..…sy daa kotakan janji sy..sy bangga sbb akhirnya sy dpt peluang utk ubah ssuatu yg bg sy sgat rumit…tp sy just nk bgtau kat awk yg I did it!!!!!...sy harap semua ni akn berkekalan utk hari2 yg seterusnya…bcoz sy percaya dan yakin..i need u in my life pd suatu hr nnti…thnk you awk!!!...

~Terima kasih semua….sbnarnya KORANG LA HADIAH YG PALING BERNILAI dalam hidup aku….lbih bnilai dr wang rggit,berlian atau pun emas…..

No comments: