HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Apr 7, 2011

BeRBaLoiKaH Aku..??

setiap apa yg ak coret dalam entry blog aku,smmgnya dtg dr isi hati aku sndiri......ermmmm....mlm ni aku teringat pd someone....ermm...cmne erk dia skrg...hope dia sihat2 jaaa...da lama xtau sal kbar berita dia...aku xtau knp aku ssah sgat nk lupakan dia...jauh dlm hati ku,aku syg lg kat dia..kdg2 ak msih mengharap dia kembali dlm hdup aku..tp x mungkin kan......aku btul2 rndu pd dia...ak xley nk syg org len mcm mna ak syg dia...tp smpai bila perasaan aku cmnie???nt ap effect kat diri aku.....

tapi xpe la kan...x salah klu aku syg dia dlm diam...wlau btepuk sblah tgan..jdoh di tgn Tuhan kan,,mna kita tahu...tp pape2 pon...hope dia hepi jer...ak akn turut bhgia bila dia bahagia..tp bahagiakah aku bila dia bhgia dgn org len??...its ok...terima je kan walau pape pon..klu tu mmg da suratan takdir...nt pelan2 aku msti boleh lupakan dia sepenuhnya.....

TO:DIA....
Saya tahu, DULU awak anggap saya seperti orang biasa dalam hidup awak...
Siapa yang memujuk saya untuk membuka pintu hati yang pernah di kecewakan?
Siapa yang mengajar saya bahawa SAYANG itu memerlukan pengorbanan?
Siapa yang memberitahu saya agar sentiasa jujur pada perasaan sendiri?
AWAK LA SAPA LG!!
Awak mungkin jenis seseorang yang boleh di SAYANGI ramai orang berkali kali. 
Tapi saya pula seseorang yang percaya bahawa dalam hidup saya hanya ada 'Seseorang', seseorang yang BOLEH saya sayang......


AKU TAK TAHU SAMPAI BILA AKU HARUS BEGINI............

1 comment:

Anonymous said...

nana.
sabaq byk2 na.
mungkin nana blh dapat y lbih baik dari dia.
sebak cheq bc. :)