HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Apr 7, 2011

heLLo ThErE...

ya helloo there!!!.........


lama x update blog nie.....hari2 yg bz telah pergi....test pon da xdak...asgment plak dah nk antar sume..just movie arab je dok progress lg..tp xpe jaa....80% da siap..so xde la nk ssah ati sgat kan...ok..smile..;-)


errmmmmm.....
Sabtu lepas g dinner…waaaaa..gempak!!!Sem ni tema for dinner DBS is 3G..pe tue???..glamourus,gorgeous,gentle…waaaaa……….venue kat Swiss Inn Hotel…huhuuh…bez sbb kat sni ad swimming pool….kalau candle light dinner dgn boyfriend kat sni bez lorh…..romantik gitu…..berangan laa…pakwe ppon xdak..hak3…
Mmg mcm2 fesyen aku tgok…al maklum laa…..glamor n gorgeous…yg gadis2 segak2 belaka…yg teruna2 tampan2 lorhh…nmpk gentle je smua...huhuuhu….
Tak ketinggalan aku n the geng melaram sakan..nk glamor n gorgeous jgak..hik3…aku ni pon xpnah pakai mekap,sbb nk g dinner la pakai gak,,tu pon suh mber yg touch up kan…nk wat sndiri pakai x jadi laa…..thanks to syiefa!!..hik3…mmg cntik2 la bju n gaya shawl yg depa pakai…kbyakan pakai kale hitam….nmpak gorgeous gak laa…mls nk citer byak laa…
Ok…lihat lah diriku dan kwn2 ku pd mlm dinner tersebut….glamor n gorgeous ker???......of course ler……
nurul nadia...blue gitu...comey ngat!!

nurul hamizah jamil...wah...segak!



umiy n azie>cun n cantik...wow!!



azie...nmpak sopan di situ..


aku????....hahhaa...

nisya...hehe..anggun..peace2!!




Ok,sudah cukup citer pasal baju2 yg plbgai fesyen ni yg aku tgok kat dinner night ..….nk citer lak sal kapel2 yg dtg mlm dinner tue…huh!!ok..mula2 aku tgok..wah!!sweet nyaa!!..tp start aku tgok depa dok mesra2 depan aku….trus nek menyampah…ceh!perlu ke mkn suap2..awt xde tgan sendiri ker..owh..mybe nk tnjuk depa nie bhgia n caring each other!!oh no..plezzzzzz…..tu bknnya korg punya bini or laki….then perlu ker bergambar smbil dok rapat2,peluk2…..aishhhhhhhh…..xperlu la wat semua tue…..klu bhgia sklipon xpyah la nk tnjuk sgt kbhgian korng tue…sbb x semestinya org len turut bahagia tgok anda bahagia…menyampah lg ada laa!!
K lah….tu je lah nk citer sal dinner sem nie..overall kureng bez laaa..tp not bad…sbb pertama xrmai pon yg g dinner kali nie…mber2 klas aku pon brpa org ja yg pi..hall kat stu pon kecik…makanan lak x byak choices, mcm sem lepas mknan2 dia lg bez…tapi pape pon..boleh laa….k..daaaaaaa……………..

No comments: