HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Apr 27, 2011

KehiLanGaN iTU SaTU TiTiK PERMULaAN PeNEMUaN


Akhirnya sem 4 ni melabuhkan tirainyer……persaan sedih,hepi,cuak,excited semua ad……sedih sbb sem depan dah x ley dok kolej murni nie…dah kena berambus dr kolej..hhahaha….tp excited lak nk tggu next sem coz nk rasa cmna hdup bdikari dok kat umh sewa  dgn mber2….wahhh……..serius excited…hak3…tp yg pnting skrg ni aku hepi coz aku dah nk balik umah!!!!...owh………….rindunya fmily aku……..x sabaq nk relax2 kat umah….mls nk pkir pa dah…..

So, byk la kenangan manis n pahit jgak utk sem nie  aku kumpul utk bt collections peribadi ….yeker??...cer citer,..cer citer…meh nk citer….
Sem ni aku rasa ak byak bljaq bnda baru….byk laa…smpai nk citer pon xtau cmna….citer skit2 je la ekk….first,sem ni ak ad melibatkan diri dlm sport day utk dbs student….ak n gengs exco cenderahati….pastu blajar cmna nk jd fasi utk communicate dgn org ..….soft skill tu kena ad yer kwn2,,hhahahaha,,,,pastu utk kelas PR lak….kmi wat program melawat anak2 yatim CHe Bema…..aku sgat laa hepi sbb hasrat aku tercapai. Sejak sekolah lg aku mmg ad hasrat nk wat keja amal mcm p mlwat rumah org2 tua,bayi atau OKU….alhamdulillah sem  4 ni ,tercapai hasrat aku tu….sem depan nt depa rncang nk pi langkawi lak…..waaaaaaa…jom3………

Klu sal asgment lak…aduhhhhhhhhh!!mmg agak ssah n complicated laa….kebyakan asgment  sem ni kena kluar wat research….rumit2!!.mcm2 pglaman aku dpt..kena halau laa,,company xmau layan laa…tp pape pon smua dpt settle dgn jayanya,,,,alaa…wlau ssah mana pon bila ad usaha pasti bleh buat punyer….yer dak???

Tapi bila ad kehepian msti ada teselit kedukaan jgak….:-(…..xtau la knp sem ni dugaan dtg memporak porandakan hbgn dgn kawan2…huhu…dh nk abis sem lak jd….termasuk la jd kat aku…..mls nk citer lbih coz kat lam entry bfore ni pon ak ad citer…mgkin ad hikmah smua nie dan kita msti leh nmpak ap sbb smua ni jd suatu hari nt..…tp bg aku….aku percya,bila hilang smthing kita akn dpt smthg yg more better drpd smthg yg kita hilang td tu…smlm aku hilang 1 , hr ni aku dpt 8,so sapa rugi sapa untg?pkir la sndiri… 

No comments: