HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Apr 9, 2011

BiLA JaRi BeRtEmu PeNCiL....

setelah lama meninggal kan aktiviti ni ,tp 2,3 hari yg lalu....aku pon try laa sketch gmbar...mmg tgn dah keras gilaa....hahhahha....aku suka sketch gmbar dr dulu g...tp x perfect pon..just suka2..aku suka dngn seni....seni menynyi,seni mpertahankan diri pon aku suka..haha......skrg dok try blajaq sketching mata,hdung and mulut bg elok skit ..tu kan basic element yg kena ad klu nk lukis muka...dr dulu lg failed..hhahahaha...tu je pndai pon....pegang pencil n sketch...tu je yg reti..tp klu suh lukis just imagine lukisan tu..mmg x ar!!!mmg x reti laa!!hahahaha...aku mmg x di lahirkan tuk jd plukis pon...just hobi jaa....ahakzz...

bg aku klu lukisan tu x perlu nmpak cntik....tp keunikan lukisan tue...cewaaaaaaaaahhhhh...cakap ala2 dah pro....tp x pon..hahhahaha...dulu suka lukis kartun....skrg try lukis org plak....of course la gmbar kwn2 aku yg di jdikan contoh..hhahahha...mcm ak kata td aku xperfect lg sal benda nie...tp aku minat n nk try bljaq skit2....

k lah...nk pi kelas............daaaaaaaaaa.............:)

1 comment:

Nadiya said...

nnt ak booking ang sketch pic ak eh..1 pic aku bg seposen utk hrga paper..tq..hehehe