HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Mar 4, 2011

aku hanya pemerhati.....

...hidup.......setiap manusia pasti ada cerita yg berbeza dlm hdup mereka......cerita aku adalah tntg hdup aku..dan cerita org len adalah crita tntg hdup mereka sndiri...,,dan kerana itu,,.aku cuma pemerhati yg bisu yg hnya mampu melihat kisah mereka tanpa bkata2.....
       sahabat.....aku sgat berharap diri kamu kuat mghadapi smua dugaan yg trjadi pada kamu...aku cuma mmpu melihat kamu dn cuma tahu apa yg terjadi pd kamu melalui luahan hati kamu.....dan tiap kali aku mgetahui diri kamu dlm kesakitan,kecelaruan, dan kekeliruan...aku sedih...tp apa lg yg aku mampu bt??xkan cuma sedih??tersentuh???pada hal smua tu xdak apa2 pon klu nk di bandingkan dgn apa yg kamu tanggung sendiri..diri kamu sndiri yg merasainya.......shabat....aku cuma mahu kamu mgetahui satu perkara ini....andai 1 hari kamu merasakan terlalu kusut dan lemah ,dtg la pada aku,,,aku sedia brsama kamu wlau apa pon terjadi...aku ikhlas melakukan apa shja atas nma persahabtn...kerana aku tahu tanpa shbt siapa lah aku di sini...
          .sahabat.....kamu tntu sgat bhgia skrg kan???kamu ad seorg insan yg boleh bhgiakan kamu...aku tau krn mgkin mmg dia jodoh kamu...aku turut bhgia melihat kamu bhgia shbat...aku harap kamu dan dia akn bkekalan slamnya.........tp shbat.....sesekali renunglah apa yg di hadapan kamu....kamu perlu bsedia apa yg akn terjadi yg telah di takdirkn.....sbb kita masih muda...pnjg lagi prjalan hdup....satu pesanan dr aku shbt..andai kamu kcewa atau sdih kerana permainan hati dn perasaan manusia,percayalah sahabat akn sntiasa di sisimu..cari lah..pergilah kpd shbt mu....pasti mereka akn capai tanganmu...wlaupun 1 masa dulu kamu pernah lapaskan tgn mereka utk memaut pada tgn yg len...,,
         sahabat......aku sayang sgat pd kamu semua....walau 1 hr nt kita akn terpisah....kenangan kita bersama tak kan aku lupakan hingga hujung nyawa aku..........insyaAllah.....

No comments: