HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Mar 12, 2011

SaJa Nak CeRitA…

….coretan aku hr ni tntg pjalanan aku nk balik kmpg dr kedah ke perak….huhuhu..dh sbulan aku xbalik..giler rndu dkat mak,abah,adik2,kakak,abg dan anak2 buah kesayangan aku…..alhamdulilah..semua sihat jer…
Mcm besa dr kampus pi bus10 s.p nek bas mara liner dgn mber aku azie…pastu smpai kat s.p kmi pon bpisah mnuju ke destinasi masing2…..aku menunggu bas mnuju ke butterworth….tiba2 aku terlihat kelibat sseorg…spt aku knal……mmg aku knal pon….owh rupanya budak satu klas aku jgak….aku pon menegurnyer…..dia pon mnuju ke destinasi yg sama jgak dgan aku..so aku pon mempelawa dia pergi bsama2..so duduklah dia di sebelah aku masa dlm bas…..
Ermm…dia ni tgok je pndiam..dlm klas pon xbyak ckap..tp bila start sembg aku pon xlarat nk dgar..aku xtanya pape pon dia still bckap…huhuhu….aku rimas laa…sbb time tu bkan mood aku nk bckap dn mndgar..…so aku pikirkan satu cara spya nk wat dia diam….hahaha..tau ape???..aku bt2 la nk tido…jahat benor teman…..ate udah mike x reti2 bhnti bckapnyer…sabo je laa…..hahahahah…..so diam la dia….smpai kat penang central..kami pon bpisah,,,,…
Cuak la teman sorang2 mncari bas seterusnya ke parit buntar….tp xpa..teman besa jaa….wlapon teman tau bila jalan sorg2 mmg byak mata2 yg melihat teman….terasa famous sebentar….hahahah..tp cuak jgak!!!,,ish lama benor teman mnunggu bas nyer idak nyer bjalan jgak..…lbih kurang stngah jam bru la bgerak..lmbat bbenor…hahahhaa…
Jam menunjukkan pkul  4.15..teman  pon smpai dkat p.b…..smpai jgak teman  ke negeri ku….alhamdulilah..spnjag pjalann xdak pape yg buruk brlaku…smuanya ok jer….,…ok lah…teman ni bkn pncerita yg baek..so mntak maaf lah yer….
Dulu teman ni ckup xyakin boleh bdikari atau pon tidak…tp rupernya senang je pon klu nk blajar bdikari nie….Cuma kna berani dan set dlam kpala kita yg kita boleh bt something tu dgn kaki dan tangan sendiri tnpa bntuan org len…wlaupun kdang2 akn terasa cuak dan sebak!!!..hahahhahaha..ad kena mgena kah????cincai je lah…
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>end<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

No comments: