HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Mar 19, 2011

SiaPa MeReKa Di SeKeLiLing Ku…

setiap org pasti ada org org istimewa dlm hdup mereka. begitu juga aku...siapakah mereka itu???

first...
semestinya mama dan abah aku...tanpa mereka aku xkan wjud di dunia...tanpa mereka,xdanya aku blajar kat u nie..xdanya kwn2 aku dpt kwn dgn aku,xdanya ex2 bf aku dpat knal  gf cam aku..hak3..dan xdanya wjud blog sempoi slumber ni haa..hahhaha..so aku bsykur kerana di lahirkan di dunia nie....right now aku sgat2 merindui mak dan abah kat kmpg..aku x mcm student yg len dpt balik evry week...huhuhu.....its ok..pesan mak sntiasa aku ingat...lov u mom and dad!!!

second...
kedua semua adik bradik aku laa...abg2,kakak2,adik2 and anak2 menakan aku yg comey2 gituu....ermm..adik2 aku msti rndukan kakak diorg ni...ha3..entah2 depa suka aku xdak..yela xdak aku xdak la pembuli kat umah tu..hahahha...pape pon....hope adik2 aku sume blaja rjin2 k...jgn malas..klu nk rsa penampo korg mls la yer..hahaha...sja nk tnjuk aku ni kakak yg tegas!!

next..
ketiga ni mber2 aku laa....rindu sgat kat kwn2 rpat time kat sekolah dulu and kat kmpg....to efa,miss u so much laa....aku tau hg bz sgat2 kat upsi tu...bila nk jmpa wei??nk g rempit jom...hihi..to liza yg jgak junior aku kt sni..heheh..wlpon kita stu kmpus kita xdapt lg mkan sma2 kat dining kan..kua g cs ker,,,huhu...yela msing2 wat hal sndiri jer...ak pon tau hg bz memanjg,,aku pon sma weh........dan kpd sorg lg tu..erm...its ok klu kamu da lupakan pshbtan  kita..aku cuma harap kamu dpat jg diri kamu dn jd org yg bjya...


tp skrg aku hepi giler coz dpat rmai kwn lg kat sni....org2 yg slalu brda d sisi aku >saba,nisya,azie,umie,nadia dan mizah...korg mmg bez laa...klu bak merepek tu bg la kat ampa..dr pagi smpai mlm pon boleh...pape pon aku mmg syg ampa suma...byak kenagan pahit manis kita sama2 kan....hope pas abis grad nt,kita xkan lupakan pshbatn nie...ok.....love u all very much!!!

lastly????......................kepada jodoh sy......bila nk jmpa erk???sape erk awk???hatiku ttnya2....x sbar menanti kehadiran kamu....erm......kpd  jdoh sy....sy menunggu kedatangan awk dlm hdup saya..insyaAllah....



No comments: