HAI KORANG SUME...KALAU DA ALANG2 SINGGAH SINI MAI LA FOLLOW BLOG NIE..TERIMA KASIH~~~...

Mar 27, 2011

FirSt Love SuSah nk Di Lupakan...

tentang cinta lagi.....bosan laa....tp biaq laa.....aku kan jiwang kerat karat...hahahaha...bak kata org mmg first love ssah nk di lupakan...tp bg aku x pon....bg aku cinta aku yg ke 5 yg aku x ley lupakan...hahaha...aku mmg xdak perasaan pon kan....


mmg org sggup bt apa shja utk prjuangkan cinta prtama yg mereka anggap cinta sjati mereka....yg lebih parah smpai bnuh diri kerana tidak dpat terima kenyataan bhwa org yg mereka syangi tidak bersama mreka lg..ish2,,....tu da tahap teruk!!


kalau stakat ni pgalaman cinta aku yg paling sadis adalah apabila aku btul2 syg dan tgkap cintan kat si lelaki itu,tetapi dgn tnpa alasan aku di tggalkan sndirian...apa salah diri ini kau buat begitu???wekkkkkkkk.....jiwang giler!!...hak3.. huhuhu..tp btul ar nie nk citer,dulu aku giler syg kat mamat nie...tp entah laa,tba2 dia brubah hati..besa la lelaki!!..giler sedih..dah ar time tu final exam...mmg down giler ar..aku cuba kuatkan smgat jgak...tp xpe...pelan2..aku lupakan dia,aku sbukkan diri dgn keje2 len dan enjoy2 je dgn kwn2...so lama2 aku dpt gak lupakan lelaki itu..aku cuma doakan dia bhgia jer..tp sbnarnya smpai skrg aku ttap sygkan dia..sgguh hati ak xleh syg org len mcm mana aku syg dia..tp xpe..Tuhan lebih mgetahui dan aku tahu Dia dah tentukan jodoh aku..juz wait n see!!


sbnrnya x susah la nk lupakan org yg dh tggalkan kita tp kita still sygkan dia....its ok klu nk syg dia..syg la dia dlm diam....tp jgn smpai hdup anda yg musnah kerana dia...anda pasti boleh mncintai org len...aku pon prnah cuba letakkan nama org len dlm hati ku ini...boleh je...cuma mmg take time skit...tp pape pon..cinta pada manusia x kekal pon...cinta hakiki cuma pada Allah..dahulukan cinta pada ibu dan ayah...cintai lah sahabat anda kerana mereka sntiasa ada untuk anda...renung2kan...selamat beramal..:-)

1 comment:

Nadiya said...

siapa lelaki itu??haha